Uiteraard worden alle artikelen/diensten met veel zorg voor u gemaakt/uitgevoerd. Wij willen graag uitsluitend tevreden klanten, zij komen immers terug!

Mocht er onverhoopt toch een klacht zijn, dient u deze zo snel mogelijk te melden:
U kunt u klacht sturen naar:

Kunstig Atelier Sandra Exterkate
Klachtenafhandeling
Stationsstraat 48
6515 AB Nijmegen

Per email

info@kerststalletje.nl


Telefonisch contact is ook mogelijk:

Telefonisch bereikbaar: 8:00 uur - 20:00 uur
Telefoonnr.: 06 16 56 42 07

Uiteraard wordt uw klacht ook met zorg behandeld. Zie de algemene voorwaarden voor meer informatie en aansprakelijkheid van de koper en van aanbieder.

Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Winkelmand  

Uw winkelmand bevat geen producten.

Verzendkosten 0,00 €
Totaal 0,00 €

Winkelmand Afrekenen